
Στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025 οι υποψήφιοι Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕΛ που συμμετείχαν ήταν αναλυτικά
Στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025 οι υποψήφιοι Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕΛ που συμμετείχαν ήταν αναλυτικά:
Α. ΟΠ Ανθρωπιστικών Σπουδών: 19.800
Β. ΟΠ Θετικών Σπουδών: 13.753
Γ. ΟΠ Σπουδών Υγείας: 12.802
Δ. ΟΠ Σπουδών Οικονομίας & Πληροφορικής: 27.586
ΣΥΝΟΛΟ: 73941
Ενώ οι υποψήφιοι Ημερησίων & Εσπερινών ΕΠΑΛ που συμμετείχαν ήταν στο σύνολο 14.696 με τους περισσότερους να προέρχονται από τους τομείς:
Υγείας, Πρόνοιας, Ευεξίας, Πληροφορικής, Διοίκησης & Οικονομίας, Μηχανολογίας,
Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής, Αυτοματισμού.
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που δημοσιεύτηκαν από το Υπουργείο Παιδείας:
Στις βαθμολογικές επιδόσεις των υποψηφίων των Ανθρωπιστικών Σπουδών παρατηρείται ότι στα Αρχαία Ελληνικά συνεχίζουν σχεδόν οι μισοί να γράφουν κάτω από 10, ενώ στα Λατινικά τα θέματα φέτος δυσκόλεψαν περισσότερο τους υποψηφίους αυξάνοντας το ποσοστό των βαθμολογικών επιδόσεων κάτω από τη βάση. Από την άλλη μεριά, στην Ιστορία, αν και λιγότεροι έγραψαν κάτω από τη βάση, ωστόσο συνεχίζει 1 στους 2 να πετυχαίνει βαθμολογικές επιδόσεις χαμηλότερες από το 10.
Το ποσοστό των άριστων γραπτών, ενώ ήταν λίγο υψηλότερο στα Αρχαία και στην Ιστορία, μειώθηκε στα Λατινικά.
Στις βαθμολογικές επιδόσεις των μαθητών των Θετικών Σπουδών εμφανίζεται σημαντική μείωση χαμηλών βαθμολογικών επιδόσεων κάτω από τη βάση στη Φυσική, αν και ακόμη και φέτος 1 στους 2 έγραψε κάτω από 10. Στη Χημεία εμφανίζεται μικρή αύξηση στις επιδόσεις των μαθητών κάτω από τη βάση, ενώ στα Μαθηματικά Θετικών Σπουδών και τη Βιολογία των Σπουδών Υγείας δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στις βαθμολογικές επιδόσεις των μαθητών που κινούνται σε βαθμούς χαμηλότερους του 10.
Τα ποσοστά των άριστων γραπτών στη Φυσική και στα Μαθηματικά των Θετικών Σπουδών αυξήθηκαν σε σχέση με πέρυσι, σε αντίθεση με τη Χημεία, ενώ στη Βιολογία των Σπουδών Υγείας, περίπου το ίδιο ποσοστό μαθητών πέτυχαν άριστες βαθμολογικές επιδόσεις.
Στις βαθμολογικές επιδόσεις των μαθητών των Σπουδών Οικονομίας & Πληροφορικής εμφανίζονται περίπου τα ίδια ποσοστά κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά και στην Πληροφορική σε σχέση με πέρυσι, ενώ στην Οικονομία παρατηρείται σημαντική μείωση των γραπτών με επιδόσεις χαμηλότερες του 10.
Σχετικά με τα άριστα γραπτά, παρατηρείται σημαντική αύξηση στην Οικονομία ενώ μειώθηκαν στο μάθημα της Πληροφορικής.
Για τα στατιστικά των επιδόσεων των υποψηφίων στα ΕΠΑΛ αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχει σημαντική αύξηση των γραπτών κάτω από τη βάση στα Νέα Ελληνικά, ενώ στα Μαθηματικά οι βαθμολογικές επιδόσεις των μαθητών κινήθηκαν περίπου στα περσινά επίπεδα.